Monday 16 January 2012

Hari Ini Yang BIASA .....

Asalamkum semua pembaca.....


Hurm.....cuaca di selangor makin panas..... dalam klas air cond pon msih berasa panasnya....
hari ini kak dimple yg boy sgt2 syg mula praktikal.. rasa bersalah jugak kt dia pagi tadi.. dsbabkan aku lewat dia pon lewat pergi praktikal sbb da jnji jalan sama... hurm... dah la hari pertama praktikal lagi tuh....

hari ini macam biasa..kuliah macam biasa... bored2.... tapi yg membuatkan hari berseri2 ut semua adalah elaun masyuk!!! hohoh... tpi mcm aku ni,,apa sgt la rm600 ni,, = = ,, kan best kalau ada orang tanggung mkn minum,,bley jugak nampak rm600 tu untuk beli brg... awal2 sem ni mmg byk brg nk bli...ew..

pagi tadi xmpat jgak pergi atm,,,, ambil2 tuh perasan jgak dekat lobi kolej ramai orang2 luar,, sbb pendaftaran pos basik,,,  ambilan baru tuh. huhu..teringat dgn orientasi..

pemilihan Majlis perwakilan Pelatih dah mula dijalankan,,, dalam kelas aku da sorang dah tercalon, alhamdulillah..mudah mudahan dia dpt jadi la, lagi pon dia nak sngat jawatan tohh.. ^ ^

hari ni ku bingung,, samada nak guna contact lens ker cermin mata jer... sbb ak tgok byk da org gna.. termasok la si kembar aku toh, bulat jer mata. nak jugak tapi bila teringat benda alah tu kna jga baik2 n bersih, byk pntang larang, takut plak nak guna.. grr....

kelas english mula hari ni.. mmg berasa la panas dalam kelas walaupun mlm. aku rasa nk demam dah ni.. dah masok kali ketiga dah aku mandi ni... hurm... kawan2 kena la byk minum ayak k, aku siap bli dua bungkus air kt kafe sblum blik bilik... tunggu 2 roomate balik lom jgak blik, entah kemana. rindu ni..busan sorang2 kat bilik :P

Aku ngaku aku ni mmg ada dua muka,, sebelah bersayap sebelh bertanduk kadang2 sikap tu berubah tnpa aku perasan. mcm hari ini, waktu siang bukan main lagi gembira, bila nak masok malam, aku mendiam jer masa nk gi klas english,,, sampai kwan sebelah tegur pn aku x layan.. = = ssahla mcm ni... aduss.... maaf yer kawan2 , malu nyer...

Ok la ..sampai sini sahaja,,,jam pon dah tnjukkn pkul 12.35 mlm .. . *ROomate dah balik... hohooh...........

MOOD : Suam - suam = = 
PERASAAN: Biasa..

No comments:

Post a Comment